حراست از ولایت فقیه پیام مشترك همه شهیدان است
نوشته شده توسط : chudae

حمید رضا حاج بابایی روز دوشنبه در یادواره شهدای فرهنگی استان اردبیل افزود: در جامعه ای كه بر اساس تعالیم دینی آن وارد كردن یك زخم ناچیز به بدن جرم است ، فقط كشته شدن در راه نگهداشت صراط مستقیم اسلام است كه نام شهادت می گیرد.

وی بیان كرد: شهدا راه مستقیم را رفتند و هم اكنون تابلوی افتخاری برای تمامی كشورهای آزادیخواه جهان هستند.

حاج بابایی حركت در صراط مستقیم اسلام را وظیفه همه مسلمانان دانست و افزود: هیچ انسانی به غیر از چهارده معصوم بدون اشتباه نیست ولی تنها با حركت در صراط مستقیم اسلام است كه راه نجات از اشتباهات برای انسان گشوده می شود.

وی ادامه داد: اگر كسی به صراط مستقیم اسلام و قرآن شرك بورزد راه نجاتی نخواهد داشت ولی حركت در مسیر مستقیم اسلام و قرآن و چنگ زدن به ریسمان اسلام انسان را از رفتن به نابودی حفظ می كند.

حاج بابایی گفت: خداوند از طریق پیامبران و امامان صراط مستقیم را به ما نشان داده و وظیفه همه ما چنگ زدن به این ریسمان است.

وی با بیان اینكه در زمان غیبت امام معصوم (ع)، ولی فقیه و مجتهد زعامت مسلمین را بر عهده دارد اضافه كرد: شهدای ما با چنگ زدن به ریسمان صراط مستقیم و پیروی از امام و ولی فقیه به جبهه ها عازم شده و تربیت خود در دامن اسلام را جلوه گر ساختند.

حاج بابایی به رسالت معلمان در خصوص حراست از آرمان های شهدا اشاره كرد و گفت: هم اكنون بیش از 18 هزار فرزند جانباز و شهید در حوزه آموزش و پرورش مشغول تعلیم و تربیت و ادامه راه پدران خود هستند.

وی ادامه داد: معلمان ما اگر بتوانند خوب معلمی كنند نسلی شهادت آفرین تربیت خواهند كرد و غفلت در این امر تربیت نسل اسلامی را با مشكل مواجه می سازد.

وزیر آموزش و پرورش پیشرفت و كسب قدرت انقلاب اسلامی ایران را در سایه مجاهدت شهدا و ایثارگران و وجود رهبری ولی فقیه دانست و افزود: هم اكنون انقلاب اسلامی ما در سایه ولایت فقیه به كشور قدرتمندی تبدیل شده كه داد دشمنان و استكبار جهانی را درآورده است.

وی هجمه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به زینت های نظام جمهوری اسلامی اعم از ولایت فقیه ، بسیج ، سپاه و روحانیت را ناشی از احساس حقارت و عقب نشینی دشمنان اعلام كرد و گفت: ما در سایه تبعیت از ولایت فقیه به این توفیقات نائل شده ایم و باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

8124/593/ 1645





:: برچسب‌ها: لا , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: